poniedziałek, 17 listopada 2014

Domowy system zarabiania a prowadzenie internetowego biznesu

Pamiętam jak cztery lata temu dałem się naciągnąć i zakupiłem za 200 zł produkt Domowy System Zarabiania. Po dokonaniu wpłaty otrzymałem na maila ebook który składał się z 20 stron i było w nim napisane jak stworzyć bloga na blogspocie i podpiąć do niego reklamy google adsense. Gdy tylko przeczytałem ebooka poczułem się oszukany jednak wpadłem na pomysł, że skoro autor mnie oszukał to ja z czystym sumieniem mogę założyć bloga o jego systemie podpiąć reklamy. Tak też zrobiłem napisałem 1 post w którym zawarłem w kilku zdaniach wszystko to co w "domowym systemie zarabiania" i na kilku stronach ogłosiłem, że udostępniam domowy system zarabiania za darmo. Ponieważ strona przechodziła w tamtych czasach wielki boom na mojego bloga wchodziło ok 1500 osób w miesiącu i przez te 3 lata udało mi się z google adsense zarobić 1200 zł. Nie są to duże pieniądze ale zwróciło mi się to co zapłaciłem z pewną nawiązką.

3 Miesiące temu trafiłem na stronę www.moj-milion.pl. Znowu postanowiłem zainwestować i tym razem w kurs. Po dokonaniu wpłaty dostałem maila z pierwszą lekcją. Ogólnie kurs trwa 60 dni co 3 dni dostawałem lekcję, z dawką materiału i rzeczami do zrobienia. W skrócie polega to na stworzeniu własnego produktu w celu późniejszej sprzedaży go przez internet. Na początku byłem sceptycznie nastawiony nie mogłem sobie wyobrazić jak mogę stworzyć coś własnego i jak ktoś mógłby to później kupić. Po otrzymaniu trzeciej lekcji zdecydowałem się na stworzenie ebooka związanego z tenisem ( od najmłodszych lat gram w tenisa i jestem poważany w tym środowisku ). Wykupiłem serwer na home.pl stworzyłem produkt, stronę sprzedażową i ku mojemu zdziwieniu w ciągu pierwszego miesiąca udało mi się sprzedać 16 ebooków ( po cenie 37 zł ). Po otrzymaniu 10 lekcji wrzuciłem swojego ebooka na amazon.com tam sprzedaję ok 50 ebooków w każdym miesiącu. Obecnie mam stworzone 3 swoje produkty ( 2 ebooki i jeden wideokurs ) i jestem bardzo zadowolony z efektów.

Tym razem jestem bardzo zadowolony z zakupu, a sposób naprawdę działa chociaż nie będę ukrywać, że trzeba poświęcić trochę czasu na stworzenie własnego produktu. Mnie napisanie ebooka zajęło 10 dni ( ebook zawierał 89 stron ), ale poświęcony czas się mi opłacił.

1 komentarz:

  1. Pieniądze na rozwój swojego pierwszego biznesu zarabiałem przez rok, ostatni tysiąc pożyczyłem w formie szybkiej pożyczki online z www.credy.pl, dzięki czemu szybkiej założyłem działalność i przystąpiłem do realizowania pracy.

    OdpowiedzUsuń